Door gebruik te maken van het Serviceloket bij Rensa Landelijke Accounts bestel je eenvoudig bij leveranciers die geen contractleverancier zijn. Je gebruikt Rensa Landelijke Accounts als crediteur en brengt daarmee dus het aantal crediteuren en artikelnummers voor éénmalig gebruik terug. Wij nemen de administratieve handelingen in het inkoopproces over.
Hoe werkt het?
Je kunt hier of per e-mail een bestelling bij ons plaatsen welke wij bij een derde partij plaatsen. Denk hierbij aan materialen die binnen totaalonderhoud van een gebouw vallen, maar niet via contractleveranciers besteld kunnen worden. Het kan hierbij gaan om lampen, deurklinken of armaturen, maar ook stoelen, spoeltafels of televisieschermen. Enkel diensten, inhuren arbeid, huren van materialen en horeca zijn hiervan uitgesloten.
Wat verwachten we van jou?
Door het zo compleet mogelijk aanleveren van de gegevens, zoals een mogelijke leverancier of zelfs een websitelink, kunnen wij het juiste product bestellen. Als je al een offerte hebt ontvangen van een leverancier dan ontvangen we deze ook graag. Rensa Landelijke Accounts stelt geen specificatie van het product vast. Hiermee voorkomen we dat we een verkeerd product bestellen bij een externe leverancier. Voor deze service vragen wij een vergoeding.
Interesse?
Neem dan contact op met Rensa Landelijke Accounts via 0314 – 350 563 of stuur een e-mail naar serviceloket@rensa-la.nl